Augstākajā izglītībā studējošo kompetenču novērtējums un to attīstības dinamika studiju periodā (1.kārta)

Veids
Kompleksi analītisks pētījums
Pieņemšanas datums
Joma
Izglītības un zinātnes politika
Iesniedzējinstitūcija
Izglītības un zinātnes ministrija (IzM)
Pētījuma mērķis
Noskaidrojot studējošo kompetenču attīstību galvenos ietekmējošos faktorus un studējošo sniegumu Latvijas Viedās specializācijas stratēģijas (turpmāk – RIS3) mērķu sasniegšanai nepieciešamo profesionālo, pētniecības, inovācijas, uzņēmējspējas, digitālās un globālās, kā arī pilsoniskās kompetences attīstības dinamiku, izvērtēt Latvijas augstākās izglītības institūciju izglītības piedāvājuma kvalitāti..

Pētījuma finansējums 300 000 EUR.
Atslēgas vārdi

Caurviju kompetences, RIS 3, digitālā, pētnieciskā, inovāciju, pilsoniskā, globālā kompetence, uzņēmējspēja, Kompetenču novērtēšana un studiju rezultāti augstākajā izglītībā, augstākās izglītības kvalitātes monitorings, profesionālā autonomija.