Ziņojums
Veids
Pētījums
Pieņemšanas datums
Joma
Nodarbinātības un sociālā politika
Iesniedzējinstitūcija
Labklājības ministrija (LM)
Pielikumi
1.Starpziņojums: Sabiedrības un sociālo dienestu klientu viedoklis par pašvaldību sociālo dienestu darbu2.Starpziņojums: Sociālo dienestu vadītāju un sociālā darba spec. apmierinātības mērījumi un to analīze par sociālā darba praksi3.Starpziņojums: Sociāla dien. sadarbības institūciju un pašvaldību domju vad. izpratne par soc. dienesta vietu un lomu sab.Anotācija
Pētījuma mērķis
Pētījuma mērķis bija iegūt kvalitatīvu un kvantitatīvu informāciju, kas raksturotu šī brīža sociālo dienestu darbību, aptverot visas sociālā darba procesā iesaistītās puses, t.sk. sociālo dienestu klientus un citus pašvaldību iedzīvotājus, sociālo dienestu vadītājus un sociālā darba speciālistus, pašvaldību domju un administrāciju vadītājus, kā arī sociālo dienestu sadarbības partnerus. Pētījumā īpaša uzmanība tika pievērsta priekšstatiem par sociālā dienesta darba mērķiem un uzdevumiem, sociālo dienestu darba organizācijai, darbinieku slodzes, kompetenču un tālākizglītības vajadzību noteikšanai, kā arī līdzšinējām sociālā darba rezultātu novērtējuma pieejām un starpinstitucionālajai sadarbībai.
Atslēgas vārdi
pašvaldību sociālo dienestu darbība (Ex-ante), sociālais darbs, darbības efektivitātes novērtēšana